איתור וצילום נזילות

איך אוכל לדעת אם יש לי נזילות מים בצנרת?

ישנם כמה סימנים שמראים על תופעה של נזילות מים בצנרת:

  • אם קיבלתם מכתב מהעירייה או הגורם העירוני המוסמך לכך, ומתריעים אתכם על כך שכנראה יש לכם בעיה בצנרת.
  • אם אתם מקבלים חשבון מים בעלות לא רגילה לשאר החודשים הקודמים, ולא זכור לכם שהשתמשתם במים בצורה מוגזמת ומיוחדת.
  • אם הסתכלתם על שעון המים, וראיתם שהוא עובד שעות נוספות גם כשכל ברזי המים בבית סגורים לחלוטין.
  • אם יש לכם סימנים של רטיבות על הקיר, הרצפה או על התקרה.
  • אם אתם מריחים ריח של רטיבות ועובש, זה כנראה אומר שלא שמתם לב לסימני הרטיבות שכבר נמצאים שם זמן רב.

מה אפשר לעשות? למצוא את מקור הבעיה

כמו כל דבר אחר בחיים, אם יש לנו בעיה, לא מספיק לשים עליה פלסטר ולכסות אותה, אלא צריך לטפל בשורש הבעיה, לתקן אותה, ועל ידי כך לוודא שגם התופעות הנלוות ממנה לא ימשיכו. כך גם לגבי נזילות מים בבית או בעבודה – אפשר לצבוע את הקיר הרטוב, אבל זה לא כל כך יעיל, כי ברור שהרטיבות תמשיך להופיע על הקירות, וגרוע מכך – היא כבר נמצא בתוך הקירות, גם כשלא רואים אותם, ויש לכך השפעה על הבריאות של דרי הבית.

איך מוצאים את מקור הנזילה?

צריך לשבור את כל הקירות? ממש לא! כיום יש דרכים רבות ומגוונות, טכנולוגיות וחכמות במיוחד שדרכם ניתן לזהות היכן בדיוק המקור לדליפת המים. הדרכים לאיתור המים, נעשות כאמור בדרכים טכנולוגיות חדשניות, כגון במצלמת טרמית, שמגלה התפרצות של מים הנמצאת בקירות. כמו כן ניתן לאתר נזילות מים על ידי גז ידיותי לסביבה. ובדרכים נוספות, כשכל דרך מתאימה לבית ולבעיה שאותה עלינו למצוא ולפתור.

אני לא יכול למצוא את מקור הבעיה לבד?

יכול להיות שכן, אבל על פי רוב, מה שניתן להבחין בו הוא רק בהשלכות של הנזילה. כלומר רטיבות בקירות שנובעת מנזילה בצינור הנמצא עמוק יותר, ולפעמים אף רחוק יותר מהמקום בו מתגלים סימני רטיבות. כגון בעיה באיטום הגג, שגורמת לכך שבאחד הקירות יש סימני רטיבות. הנכון יותר היא להביא מומחים שתוך זמן קצר מגלים מהי מקור הביעה ומטפלים בה ביעילות.

אם מצאנו את מקור הנזילה בבית – איך מטפלים בה?

גם כאן לא צריך לשבור שום קיר, בשביל זה יש היום הערכות ממתקדמות טכנולוגיות ואיכותיות. רובוטים ומערכות ממוחשבות ייחודיות נכנסות לתוך הצינור, ומתקנות שם את הכשל. במידת הצורך ניתן לעשות "טלאי".

מה זה טלאי?

החברה שלנו מתמחה בתיקון צנרת טכנולוגית ייחודית הנקראת "טלאי" המורכב מסיבי זכוכית וקרבון מוספג בפולימרים. את הטלאי אנחנו מצמידים לדופן הצנרת, במקום הבעייתי. ולאחר זמן קצר הטלאי מתחבר לצנרת והצינור עצמו נעשה חזק ועמיד יותר מכפי מה שהיה! זו שיטה שהוכיחה את עצמה, כבר 10 שנים בגרמניה, ו4 שנים בארץ, אנחנו מייבאים את כל החומרים מגרמניה, ונוסעים להשתלמויות בנושא מדי שנה על מנת להתעדכן בכל הנוגע לתחום, ולהביא לכם את השירות המקצועי, היעיל, והנקי ביותר שיש בשוק.

איתור נזילות במצלמה טרמית - גולן טכנולוגיה מתקדמת לחידוש הצנרת

פתרון לבעיות רטיבות

אם אתם יודעים שיש לכם נזילה בבית,  או אפילו אם יש לכם חשש לנזילה בבית – אל תתמהמהו. היווצרות של נוזלים בקירות הבית עלולה ליצור עובש, ריחות לא נעימים, וגם מפגע בריאותי לכם ולילדים שלכם. במקום זה פשוט תרימו טלפון, אנחנו נבוא אליכם בזריזות, ניתן שירות איכותי ואמין. נשאיר אחרינו נקי ומסודר, ותוך זמן קצר כל הבעיה בצנרת תיפתר, והבית יחזור למצבו הקודם והרגוע.

דילוג לתוכן