תיקון צנרת מקצועי, מהיר ונקי

לפתור את הבעיה בשקט ובחכמה

אם גיליתם שיש לכם נזילה כלשהי בצנרת המים או הביוב, עליכם דבר ראשון לזהות היכן בדיוק הבעיה, ומהו הגורם לה. לא צריך להרים את כל הבלטות כדי לבדוק איפה החור בצנרת, כיון יש שיטות חדשניות וטובות לא פחות – רובוטים, מצלמות טרמיות וסיבים אופטיים שונים, שמאפשרים לאינסטלטור המומחה לקבל תמונת מצב מדוקיתש ל מצב הצנרת שלכם, ולקבל את ההחלטה על דרך הפעולה הטובה ביותר.

למה יש תקלות בצנרת?

ישנם כמה סיבות שכיחות שבעבורם יש תקלות בצנרת המים או הביוב:

  1. בלאי – פעמים רבות עבר זמן רב מאז שהרכיבו את הצנרת, ובסופו של דבר החומר נשחר ומתבלה. לעיתים מלכתחילה, הקבלן שבנה את הדירה השתמש בצינורות לא איכותיים מספיק, שפג תוקפם במהירות יחיסית, ולפעמים, כשמדובר על בתים ישנים במיוחד, שני הסיבות נכונות: הזמן הרב שעבר, והצינורות המיושנים ולא-איכותיים שהיו בשוק לפני עשרות שנים.
  2. עבודות בשטח – לפעמים עבודות בשטח של כלים כבדים, גורמות לעומס על הכביש, וללחץ על צינורות המים הנמצאות מתחת לאדמה, מה שעלול לגרום לעיוות בצנרת, חור, סדק ואפילו לפיצוץ בצנרת חלילה.
  3. שורשים – עצים הנמאים בסמוך לצנרת, שולחים את שורשיהם בחיפוש אחר מקור מים, בצנרת המים יש הרבה מים, ומספיק לפעמים אפילו סדק קטן, שגורם לרטיבות בסביבות הצנרת, והשורשים של העצים מתפתחים לכיוון מקור המים. עד כאן זה לא נורא, השלב הבעייתי הוא ששורש קטן מצליח להיכנס דרך אותו חור קטן שבצנרשם והלאה השורש מתרחב בכמות ובעובי, ויכול להרוס לחלוטין את הצנרת אם לא מטפלים בבעיה בזמן.
  4. עצמים שונים – מלד כל זאת, לעיתים עצמים שונים נכנסים לתוך המערכת של הביוב או המים, ויוצרים שם סתימה, ובמידה והעצם הוא חד (כמו מסמרים וברגים) אז יכול אפילו להיווצר סדק.

אלו פעולות צריך לעשות לפני תיקון הצנרת?

דבר ראשון צריך לזהות את הבעיה, בשביל כך אנחנו מכניסים מצלמה ייחודית וייעודית שבודקת מה בדיוק הבעיה בצנרת, והיכן המיקום המדויק שלה. במידה וכל הצנרת הרוסה, אין מנוס מהחלפתה. אך במידה והזמנתם את המומחים בזמן, ומדובר רק על בעיה נקודתית  –  ניתן לתפור את הבעיה בצורה שקטה, יעילה, ונקיה לחלוטין, תוך זמן קצר.

באיזה דרך אתם משתמשים כדי לתקן את  הצנרת?

דבר ראשון צריך לנקות את הצנרת, להכניס זרם מים עוצמתי על ידי הביובית, באופן שמנקה ושוטף את כל הלכלולים. במידת הצורך, נשמשת גם במשאבה העל הביובית, על מנת לשאוב את כל הלכלוכים הסותמים את הצנרת, אפילו חלקית. לאחר מכן נפנה לתיקון ממוקד מטרה של מקור הדליפה בצ0נרת.

הדרך הטובה ביותר הינה על ידי "טלאי". זוהי שיטה שהומצאה בגרמניה לפני כ10 שנים, וכבר 4 שנים עובדת בישראל. אנחנו מכניסים חומר עמיד ואיכותי המורכב מסיבי זכוכית וקרבון מוספג בפולימרים, לתוך הצנרת, מצמידים אותו עד לייבושו המלא. והתוצאה היא קבלת צינור חדש, באיזור הטלאי, צינור איכותי ועמיד יותר אף מהצינור המקורי.

כמובן שבמידה ויש צורך, אנו משתמשים ברובוט מיוחד, ליישור צנרת שהתעוותה, לסילוק שורשים ברגים, ושאר עצמים שגורמים לנזק לצנרת

לסיכום

כיום תיקון צנרת פגועה אינה פעולה שמשאירה אחריה נזק והרס. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר, ונגיע עד אליכם עם ציוד איכותי וחדשני, נעשה עבודה שקטה נקיה ויעילה, שבסופו של דבר הבעיה בצנרת נפתרה, ותוכלו לשוב ולהתנהל בשגרת חיים רגילה בלי שום עגמת נפש, וזה העיקר כמובן. אז חבל לסבול בחינם, תרימו טלפון, ונתקן לכם את הצנרת צ'יק צ'אק…

דילוג לתוכן